Szkolenie 

 kelnerskie

Co jest potrzebne do czerpania przyjemności z jedzenia? Oczywiście dobre jedzenie...i świetny serwis.
To zestawienie potrafi czynić cuda. Zadowolony Gość - nie dość, że zostawi spory napiwek to na pewno odwiedzi restaurację ponownie i przyprowadzi do niej swoich znajomych.

Nasze szkolenia wprowadzą Cię w zasady obsługi Gości indywidualnych. Kluczowym elementem jest tutaj restauracyjny savoir vivre, jak i techniczne umiejętności zawodu kelnera. W trakcie nauki poznasz elementy obsługi konsumenta, serwis dań, serwis wina i inne zagadnienia związane z profesjonalną obsługą Gościa..

Kolejny etap szkolenia to tematy związane z obsługą imprez okolicznościowych, organizacji
bankietów, obsługi konferencji, przerw kawowych. To również ważny element pracy kelnerskiej.

Podczas szkolenia zostaną omówione między innymi takie zagadnienia jak:

- Predyspozycje zawodowe i cechy osobowościowe kelnera
- Prezencja kelnera
- Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości
- Systemy obsługi kelnerskiej
- Metody obsługi (niemiecka, francuska, angielska, rosyjska)
- Ogólne zasady obsługi konsumenta
- Wspólne tworzenie standardu obsługi – powitanie, wskazanie miejsca, przyjmowanie zamówienia, serwowanie potraw i napojów, realizacja rachunku, pożegnanie gości
- Sprzedaż sugestywna – skuteczne sposoby powiększania rachunku
- Sposoby postępowania z różnymi klientami
- Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta
- Rola i znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów
- Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem
- Nastawienie – fundament pozytywnych relacji
- Podawanie zimnych napoi bezalkoholowych
- Rodzaje kaw i procedura ich przygotowania. Ćwiczenia
- Charakterystyka i serwowanie win
- Typologia alkoholi – omawianie serwisu
- Ćwiczenia praktyczne
- System POS – prawidłowe bonowanie i rozliczanie
- Nakrycia specjalne podczas imprez okolicznościowych
- Techniki obsługi gości podczas spotkań zorganizowanych
- Prawidłowe ustawianie bufetu i eksponowanie potraw

W ramach szkolenia będziesz miał okazję uczestniczyć w ćwiczeniach praktycznych.

Bądź w kontakcie

Formularz zapytania

Napisz nam, czego potrzebujesz

Nasze biuro

ul.Kościelna 20
54-450 Nowy Targ
kontakt@tomaszwitek.p
Kom : 793 700 426
Kom : 884 700 426

Szybki kontakt

Jeśli masz jakies szczególne pytania, zadzwoń na nasz gorący numer 

Kom: 793 700 426
Kom: 884 700 426

ul.Kościelna 20
34-400 Nowy Targ


Informacje 

> O nas
> Nasz zespół
> Oferta
> Trenerzy
> Kontakt
> Oferty pracy

Szkolenia

> Szkolenia otwarte
> Szkolenia zamknięte

2020 © BCSD - Wszelkie prawa zastrzeżone